21 Μαρ 2011

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα της εκδρομής μας

Με χαρά μεγάλη ολοκληρώσαμε πριν από λίγη ώρα το πρόγραμμα της εκδρομής μας και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας στη Βηθλεέμ. Η μέρα σήμερα ήταν ζεστή και ανοιξιάτικη, αλλά από τις 5 το απόγευμα και μετά άρχισε να δροσίζει έντονα (όπως χθες που την ώρα που φθάναμε στη Βηθλεέμ έπιασε βροχή και στη συνέχεια πολύ δυνατός αέρας).
Ξεκινήσαμε το πρωί με το μοναστήρι του Αγίου Θεοδοσίου, όπου φθάσαμε λίγο μετά την ολοκλήρωση της πρωινής ακολουθίας της μονής. Ο π. Ιερόθεος μίλησε στους προσκυνητές και αφού προσκυνήσαμε ήπιαμε ζεστό ελληνικό καφέ και αναχωρήσαμε όλοι για τη Λαύρα του Αγίου Σάββα. Στο μοναστήρι οι πατέρες ήταν όλοι συγκεντρωμένοι στην εκκλησία για την ακολουθία των Ωρών και οι άνδρες μπορέσαμε να επισκεφθούμε τους χώρους της μονής ενώ οι γυναίκες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν λόγο ωφέλιμο και πνευματικό στην είσοδο του μοναστηριού. Με δυσκολία μπορέσαμε να αναχωρήσουμε (αφού κανείς δε βιαζόταν και δεν ήθελε να χάσει την όμορφη στιγμή).

Η επόμενη στάση ήταν στο χωριό των Ποιμένων, όπου για λίγο χάσαμε τον π. Ιγνάτιο που είχε φύγει σε μία εξωτερική δουλειά. Αφού προσκυνήσαμε αναχωρήσαμε για την Ιερουσαλήμ και κάναμε την επίσκεψη μας πρώτα στο μοναστήρι του Αγίου Συμεών του Θεοδόχου, στη συνέχεια στη μονή του Τιμίου Σταυρού και τέλος στο μοναστήρι του Τιμίου Προδρόμου στην Ορεινή. Εκεί μετά τη δέηση ο π. Χαρίτων που προΐσταται του προσκυνήματος μίλησε στην ομάδα μας.

Επιστρέφοντας στη Βηθλεέμ πήγαμε στο Ναό της Γεννήσεως, όπου εκείνη την ώρα οι πατέρες τελούσαν την ακολουθία του Μεγάλου Αποδείπνου. Περιμέναμε λίγο και όταν τελείωσε κατεβήκαμε ψάλλοντας τις καταβασίες των Χριστουγέννων στο Σπήλαιο της Γεννήσεως. Έχοντας χρόνο στη διάθεσή μας ανεβήκαμε στο σπήλαιο των νηπίων και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για δείπνο, προετοιμασία για την αναχώρηση και ξεκούραση.

Με τη χάρη του Θεού ολοκληρώθηκε και αυτό το πρόγραμμα.