4 Μαρ 2011

Φωτογραφίες από τη συνέχεια της εκδρομής

Η εκδρομή μας συνεχίζεται κανονικά και αύριο (Σάββατο) ολοκληρώνεται το πρόγραμμά μας. Το βράδυ της Τετάρτης 3 Μαρτίου βρεθήκαμε στη νυχτερινή Θεία Λειτουργία στον Πανάγιο Τάφο. Ελάχιστος κόσμος, ηρεμία και κατάνυξη

Λίγο πριν τελειώσει η Θεία Λειτουργία στον Πανάγιο Τάφο (ξημέρωμα Πέμπτης 3 Μαρτίου 2011)

Το επόμενο πρωί (Πέμπτη) βρεθήκαμε στην έρημο της Ιουδαίας και το μοναστήρι του Αγίου Σάββα. Η μέρα ήταν πέρα για πέρα ανοιξιάτικη: λιακάδα και ζέστη. Στο μοναστήρι του Αγίου Θεοδοσίου ο γέροντας μίλησε στους προσκυνητές και αφού πήραμε το κέρασμά μας ξεκινήσαμε για την επόμενη στάση μας.

Η Λαύρα του Αγίου Σάββα: μερική άποψη μέσα στη χαράδρα (3 Μαρτίου 2011)

Οι προσκυνητές καθώς εισέρχονται στη Μονή των Ποιμένων (3-3-2011)

Το χωριό των Ποιμένων δεν απέχει πολύ από το μοναστήρι του Αγίου Θεοδοσίου και έτσι μέσα σε λίγα λεπτά φτάσαμε εκεί για να προσκυνήσουμε και τον μεγάλο νέο ναό, αλλά κυρίως το σπήλαιο των Ποιμένων και τον τάφο τους.

Η ομάδα μας μέσα στο σπήλαιο της Θείας Γεννήσεως του Κυρίου στη Βηθλεέμ (3-3-2011)

Ήταν μεγάλη ανακούφιση όταν φτάσαμε στη Βηθλεέμ και δεν βρήκαμε καθόλου κόσμο να περιμένει για να προσκυνήσει στο Σπήλαιο της Γεννήσεως. κατεβήκαμε λοιπόν με τάξη και ησυχία και ψάλλοντας ύμνους από την εορτή των Χριστουγέννων προσκυνήσαμε τον τόπο όπου γεννήθηκε ο Χριστός μας.

Δέηση στην κορυφή του Όρους Θαβώρ (Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011)

Η σημερινή μέρα, εξίσου ηλιόλουστη και ζεστή (ακριβώς το αντίθετο δηλαδή από αυτό που επικρατεί στην Ελλάδα), μας γνώρισε με την Γαλιλαία. Την καταπράσινη εύφορη γη της Επαγγελίας... Πρώτη μας στάση ο τόπος του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στη μεγάλη πόλη της Ναζαρέτ. Εκεί συναντήσαμε και άλλους προσκυνητές από άλλες χώρες. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε την Κανά, τη στιγμή που καθάριζαν το ναό της Μονής. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να περιμένουμε περισσότερο από 10 λεπτά μέχρι να ανεβούμε με τα μικρά πουλμανάκια-ταξί στο Όρος Θαβώρ. Η μέρα ήταν τόσο όμορφη, ολόκληρη η φύση ανθισμένη να μοσχοβολάει και εμείς μόνοι μας στο μοναστήρι... δεν σου έκανε καρδιά να φύγεις.
Όταν φτάσαμε στους Αγίους Αποστόλους της Καπερναούμ που είναι χτισμένοι πάνω στην όχθη της λίμνης Γεννησαρέτ, τότε ήταν που δεν ήθελε κανένας να φύγει... Η τελευταία επίσκεψη της ημέρας ήταν στους Αγίους Αποστόλους της Τιβεριάδας όπου μας περίμενε ο ηγούμενος π. Τιμόθεος.