21 Ιουν 2010

Μία ακόμα προσκυνηματική εκδρομή σε εξέλιξη...

Καλησπέρα από την Αγία Πόλη της Ιερουσαλήμ. Σήμερα 21 Ιουνίου είναι η μεγαλύτερη μέρα του χρόνου και εμείς με τη βοήθεια του Θεού είχαμε τη μεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια διαδρομή της εκδρομής μας. Από το πρωί του Σαββάτου ταξιδεύουμε 48 προσκυνητές από την Αγία Αικατερίνα Πειραιώς με τον π. Ιωάννη. Πετάξαμε από Αθήνα για Κάιρο και από εκεί ταξιδέψαμε κατευθείαν στο Σινά. Κάναμε μία σύντομη στάση στη Φαράν και αργά το βράδυ φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας. Ήταν μία ήσυχη δροσερή βραδιά στην καρδιά της ερήμου...
Το επόμενο πρωί (χθες δηλαδή) λειτουργηθήκαμε στο Καθολικό της Ιεράς Μονής της Αγίας Αικατερίνας. Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας πήραμε την ευχή του Σεβ. Αρχιεπισκόπου Σινά κ. Δαμιανού και ακούσαμε το κήρυγμα του Δικαίου της μονής π. Παμφίλου. Προσκυνήσαμε τα λείψανα της Αγίας Αικατερίνας και ο π. Παύλος μας ξενάγησε στη Μονή. Αργότερα προχωρή μέσα στην έρημο και φτάσαμε στο βράχο του Μωυσέως, αυτόν που χτύπησε με το ραβδί του και βγήκε θαυματουργικά νερό για να ξεδιψάσουν οι Ισραηλίτες. Αν και στη διαδρομή δεν υπάρχει πουθενά σκιά, το ευχάριστο αεράκι που φυσούσε συνεχώς μας διευκόλυνε την πορεία. Το απόγευμα μετά τον Εσπερινό καθίσαμε με τον π. Παύλο στο μικρό αρχονταρίκι της μονής και είχαμε μία ευχάριστη και ωφέλιμη συζήτηση. Έτσι ολοκληρώθηκε και η μέρα αυτή στην έρημο του Σινά. Η σκέψη όλων ταξίδευε χρόνια πίσω, στις ιστορίες που ακούσαμε μέσα στο πούλμαν από το Γεροντικό του Σινά.
Σήμερα το πρωί, στις 5:15 ξεκινήσαμε και ανηφορίσαμε μέχρι τη σκήτη του π. Μωυσή στην πλαγιά του βουνού της Αγίας Επιστήμης... Τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν τα συναισθήματά μας: στο βάθος πίσω μας φαινόταν το μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνας, απέναντι ψηλά, σε ένα δεύτερο πιο μακρινό επίπεδο, αχνοφαινόταν η Αγία Κορυφή και όλοι εμείς σε ένα ολάνθιστο περιβόλι μέσα στην έρημο, μπροστά στο μικρό σπήλαιο του Αγίου Ιωάννου του Ρώσου συμμετείχαμε στη Θεία Λειτουργία...
Όταν τελειώσαμε μας περίμενε το πιο όμορφο κέρασμα που θα μπορούσαμε να περιμένουμε: λουκουμάδες για όλους και πρωινό ζεστό ρόφημα από τα βότανα της σκήτης. ο π. Μωυσής μας είπε λόγια από καρδίας και όλοι είχαν κάτι να λάβουν. Όταν έφτασε η ώρα να φύγουμε, με δυσκολία το αποφασίσαμε. Μας περίμενε όμως μεγάλη μέρα. Ταξιδέψαμε ως τα σύνορα Αιγύπτου - Ισραήλ και εκεί μας περίμενε μία έκπληξη: 48,5 βαθμοί θερμοκρασίας!!! Ύστερα από τους καθιερωμένους ελέγχους ξεκινήσαμε με το πούλμαν τη διαδρομή προς τα Ιεροσόλυμα. Η ζέστη ανέβαινε (έφτασε μέχρι τους 53!!!) και όταν κάναμε τη σύντομη στάση μας στο χαμηλότερο σημείο του κόσμου, στη Νεκρά Θάλασσα, αν και ήταν ήδη 5:15 το απόγευμα, η θερμοκρασία είχε αγγίξει τους 50...
Δεν είχε ακόμα νυχτώσει όταν φτάσαμε στην Ιερουσαλήμ (είπαμε σήμερα είναι η μεγαλύτερη μέρα της χρονιάς), τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο, δειπνίσαμε και κάποιοι από εμάς κατεβήκαμε στο Ναό της Αναστάσεως για σύντομο προσκύνημα.
Η μέρα μας έτσι ολοκληρώθηκε.. και ήταν πραγματικά μία γεμάτη μέρα...

Αν κάποιος θέλει να έρθει μαζί μας στην εκδρομή που προετοιμάζουμε μόνο για τη χερσόνησο του Σινά (Ραϊθώ, Φαράν, Σινά) 1-4 Ιουλίου να δηλώσει άμεσα συμμετοχή με ένα mail στη διεύθυνση holylandtours@hotmail.com για να σας στείλουμε λεπτομέρειες και κόστος συμμετοχής. Η νέα αυτή εκδρομή περιλαμβάνει και εκκλησιασμό στην Ι.Μ. Αγίου Γεωργίου στο Παλαιό Κάιρο.