22 Αυγ 2010

Η εκδρομή μας στην Αγία Γη ξεκίνησε και συνεχίζεται...

Μία ακόμα προσκυνηματική μας εκδρομή στην Αγία Γη ξεκίνησε στις 16 Αυγούστου και συνεχίζεται... Βέβαια η σύγχρονη τεχνολογία δεν μπόρεσε να μας ακολουθήσει στην έρημο του Σινά, ούτε στις μεγάλες διαδρομές, ούτε στην κορυφή του Όρους Θαβώρ, ούτε όμως και στην Ιερουσαλήμ... Ας είναι! Τώρα που μας δίνεται η δυνατότητα να συνδεθούμε στο Δίκτυο, θα σας μεταφέρουμε τις εμπειρίες και εντυπώσεις μας από τις προηγούμενες μέρες.
Τη Δευτέρα 16 Αυγούστου πετάξαμε για Τελ Αβίβ και βλέποντας από ψηλά το Αιγαίο μας που την προηγούμενη μέρα είχε γιορτάσει τη Χάρη της Παναγίας μας, ξεκινήσαμε με τις καλύτερες διαθέσεις την εκδρομή μας. Μία βαλίτσα από την ομάδα των προσκυνητών της ενορίας Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης από τη Μεταμόρφωση της Αττικής, αποφάσισε να μας δυσκολέψει και επέλεξε να μην ταξιδέψει μέχρι το Τελ Αβίβ. Ακόμα την αναζητάει η αεροπορική εταιρία... Αυτός όμως ήταν ο λόγος της καθυστέρησης στο αεροδρόμιο. Η πρώτη μας στάση έγινε στο μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου στη Λύδδα για να προσκυνήσουμε στον τάφο του και ύστερα από ένα πολύωρο ταξίδι, έχοντας διασχίσει την έρημο και τα σύνορα, αργά το βράδυ φτάσαμε στο Σινά.
Το επόμενο πρωί, μόλις χάραξε η μέρα, βρεθήκαμε όλοι μας στο Καθολικό της Ιεράς Μονής του Θεοβαδίστου Όρους Σινά για τη Θεία Λειτουργία και στη συνέχεια προσκυνήσαμε τα λείψανα της Αγίας Αικατερίνας. Μετά την ξενάγηση καθίσαμε για λίγο με τον π. Παύλο στο αρχονταρίκι της Μονής και το απόγευμα παρακολουθήσαμε τον εσπερινό και την παράκληση και είχαμε και πάλι μία όμορφη συζήτηση στο αρχονταρίκι. Πριν τον εσπερινό 9 τολμηροί μαζί με τον ιερέα της ενορίας, τον π. Βασίλειο, ξεκίνησαν την άνοδό τους στην Αγία Κορυφή. Έφτασαν την ώρα που έδυε ο ήλιος και η συγκίνησή τους δεν περιγράφεται με λόγια..
Το επόμενο πρωί δεν πήγαμε στο μοναστήρι. Φύγαμε πολύ νωρίς για να φτάσουμε στα σύνορα με το Ισραήλ. Όμως ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα η ώρα στην Αίγυπτο έγινε χειμερινή, δηλαδή μία ώρα πίσω. Έτσι φτάνοντας στα σύνορα στις 10:00 το πρωί, ήταν ήδη 11:00 στο Ισραήλ και εμείς είχαμε ήδη χάσει μία ώρα... Αλλά χάσαμε ακόμα δύο στον έλεγχο που μας περίμενε εκεί!
Με αρκετή κούραση επιβιβαστήκαμε στο πούλμαν μας και ξεκινήσαμε τη μεγάλη διαδρομή για να φτάσουμε στη Ναζαρέτ
(Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ)